събота, 13 юли 2013 г.

Чушки бюрек с извара


Чушки бюрек - има малко ястия, които са толкова любими на всички! Опитвала съм много пъти да ги направя, но все не бях доволна от резултата, докато една приятелка, която е завършила готварство, ми каза , че  "истинските" чушки бюрек се пълнят с извара. Оттогава и моите чушки се получават.

Необходими продукти:
Печени и обелени червени капии;
извара (желателно да е по-суха);
За панировката: яйца и брашно;
сол.

Най-добре е чушките да са изпечени в чушкопек, защото там кожата  бързо се изпича и после се обелва лесно, а самите чушки са твърдички и стегнати. Така направих и аз:




Изварата се осолява (по желание може да прибавите копър или магданоз) и ако е много суха - на трохи, се смесва с 1 разбито яйце или малко кисело мляко:

Чушките се осоляват и се пълнят с изварата, но не не се препълват: трябва да са сплескани, за да се изпържат добре.



Яйцата се разбиват с тел и към тях се прибавя брашно на порции до получаването на рядка кашичка:

Чушките се панират в яйчено-брашнената смес и се пържат на средно силен огън и в повече олио от двете страни до придобиване на златист цвят:

Изпържените чушки се изваждат от тигана и се поставят върху кухненка хартия за да се отцеди мазнината. Според вкуса ви можете да ги поднесете с доматен сос, кисело мляко с копър и чесън или просто така. Аз ги поднесох със салата.



Това е всичко. Да ви е сладко!

Няма коментари:

Публикуване на коментар