петък, 9 ноември 2012 г.

Ергенско кьопоолу

Ще започна с това, че много обичам патладжани. Ама много! Лошото е, че вкъщи ги обичам само аз. Затова рядко си доставях удоволствието да приготвя нещо с патладжан лично за себе си. Скоро, обаче, една позната ми разказа, как мъжете в компанията  са приготвили кьопоолу, на което тя се смяла, но, когато го опитала, много й харесало. Беше елементарно и бързо за приготвяне. Реших да го направя и резултатът надмина многократно очакванията ми. Споделям го днес с вас.

Време за приготвяне: 10 мин, ако сте си изпекли патладжаните предварително.

Продукти:
Два средни изпечени патладжана;
150 г. едро смляна лютеница;
чесън;
2 суп. лъжици зехтин;
сол;
магданоз (по желание).


Патладжаните се избелват и нарязват на дребно или пасират. Аз съм ги нарязала, защото така вкусът им се усеща по-добре. Добавят се лютеницата, смачкания чесън, солта, зехтина и нарязания на ситно магданоз. обърква се добре и това е всичко. отдолу виждате резултатът заедно с моя току-що изпечен многозърнест хляб. Да ви е сладко!


Няма коментари:

Публикуване на коментар